D. U. K.

Dažniausiai užduodami klausimai
Aš nesu lanksti (-us), ar aš galiu daryti jogą?
Aš nesu sportiška (-as), ar aš galiu daryti jogą?
Ką turiu atsinešti su savimi į užsiėmimą?
Ar galima valgyti prieš užsiėmimą?
Kaip vyksta atsiskaitymas?

Taip! Faktiškai, Jūs esate puikus kandidatas pradėti jogą. Daugybė žmonių visame pasaulyje mano, jog būtinai reikia būti lanksčiam, kad pradėti užsiimti joga. Tai tas pats, kas manyti, jog reikia gimti mokant žaisti tenisą tam, kad pradėti lankyti teniso pamokas. 

Atvykite į jogos užsiėmimą tokie, kokie esate ir rasite visus geriausius jogos teikiamus malonumus praktikuojant, tapsite lankstesnė (-is). Ši Jums naujai atrasta veikla pagerins Jūsų balansą, sustiprins kūną, švariau mąstysite, geriau jausitės būdami savame kūne ir naujai pamilsite savo kūną.

 

Taip, žinoma! Nėra jokio nustatyto fizinio pasirengimo lygmens, kuri būtų reikalinga praktikuojant jogą užsiėmimuose, kuriuose aš mokau. Jūs galite būti kaip medinis Pinokis arba gimnastikos atletas su hyper lankstumu, tai visiškai nesvarbu, joga tinkama visiems. Pas mane į užsiėmimus dažnai ateina mokytis kineziterapeutai, gydytojai ir sportininkai. Joga gali padėti įgyti fizinio pasitikėjimo jausmą ir bendrą savijautą.

Šypseną 🙂 Pasiruoškite patogią, judesių nevaržančią (sportinę) aprangą ir vandens buteliuką. Kilimėlį ir kitas priemones aš Jums suteiksiu.

Rekomenduoju iki užsiėmimo mažiausiai 2 val. nevalgyti sunkaus maisto. Jeigu labai labai norit valgyti, geriausiai užkąsti vaisiumi, baltyminiu batoneliu. Taip pat rekomenduoju išgerti vandens, nes užsiėmimo metu gerti tikrai norėsis, tad vanduo Jums padės. 

Kadangi čia yra įmonė, visus mokesčius visada mokame. Tad galite apmokėti bet kokiu būdu: grynais ar pavedimu į įmonės banko sąskaitą. 

Užsiregistruokite mūsų naujienoms

Ir pirmieji sužinokite, kada prasideda nauji užsiėmimai, būreliai ar stovyklos.